ZWROTY
Aby móc dokonać zwrotu, zakupione produkty muszą posiadać oryginalne etykiety i nie mogą nosić znamion użytkowania. Aby wymienić rozmiar lub produkt, prosimy dokonać zwrotu i złożyć nowe zamówienie z wybranym towarem.
Dokonaj zwrotu wykorzystując własną etykietę lub przy pomocy InPost Szybkie nadania. Koszt zwrotu InPostem wynosi 15zł.
1. Na wysłanie zwracanego towaru masz 14 dni roboczych.
2. Wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu ( pobierz tutaj). Umieść go w paczce ze zwracanym towarem.
3. Po zaakceptowaniu zwrotu, kwota zostanie zwrócona na Twoje konto w przeciągu maksymalnie 14 dni roboczych od otrzymania paczki.
↓Nadaj przez InPost Szybkie zwroty ↓
Lub wyślij na adres:
RAIO
ul. Poniatowskiego 1
77-300 Człuchów, Polska
REKLAMACJA
Aby dokonać reklamacji prosimy o wysłanie e-maila na blisko@raio.pl z dołączonym wypełnionym formularzem reklamacyjnym wraz z załączonymi zdjęciami wady (pobierz formularz reklamacyjny). Po akceptacji przyjęcia wniosku prześlemy list przewozowy na paczkę zwrotną. W ciągu 14 dni, od otrzymania produktu, skontaktujemy się z Państwem, informując o sposobie rozpatrzenia reklamacji. Po zakończonym procesie naprawiony lub nowy produkt odeślemy na adres podany w formularzu reklamacyjnym.